ПОКАНА ЗА НАБИРАНЕ НА ДОСТАВЧИЦИ НА УСЛУГАТА „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ“
4097
П О К А Н А
ЗА НАБИРАНЕ НА ДОСТАВЧИЦИ НА УСЛУГАТА „ЛИЧЕН АСИСТЕНТ“
Бенефициент: Община Пазарджик
Лице за контакти: Илиана Маринова Цонкова – Ръководител проект
GSM 0889 70 58 85
Адрес –гр.Пазарджик ,бул.“България“№2
Длъжност: Личен асистент
Описание на длъжността:
1. Социални услуги:
- помощ при общуване и поддържане на социални контакти,развлечения и занимания в дома или извън него;
- Четене на ежедневници и художествена литература;
- Придружаване извън дома-включва разходка ,среща с приятели,посещение на църква и др.;
- Организиране на занимания по интереси-карти,,шах,табла,плетене и др.;
- Подкрепа при кризисни ситуации-загуба на близък човек,тежко заболяване и други;
2. Административни услуги:
- Съдействие при подаване на документи до дирекция „Социално подпомагане“,районно управление „Социално осигуряване“,община и други административни структури
- Съдействие при изготвяне и представяне на необходимите документи за явяване пред ТЕЛК
- Съдействие за снабдяване с технически помощни средства на хора с увреждания и при тежки заболявания
3. Битови и персонални услуги:
- Текущо почистване – подреждане на стаята,измиване на пода,изтупване,обиране на прах,измиване на съдове и други;
- Основно почистване- измиване на врати и прозорци,санитарен възел,кухненски уреди и други;
- Поддържане на лична хигиена – включва помощ при ежедневен тоалет и обличане,помощ при къпане,помощ при ресане,подстригване,боядисване на коса,бръснене или придружаване до местата ,където се предоставят тези услуги.
- Хранене- приготвяне на храна с продукти на потребителя или доставяне на готова храна,подготовка и подпомагане при хранене,сервиране и отсервиране;
- Снабдяване с хранителни продукти ,хигиенни материали и лекарства,вещи от първа необходимост със средства на потребителя;
- Заплащане на комунално-битови разходи:вода,електричество,телефон,данъци и др.със средства на потребителя
- Палене на печка през зимния период;
- Съдействие за извършване на дребни ремонти.
Месторабота – Домовете на потребителите на социалната услуга „Личен асистент”
Тип заетост: Почасова заетост на пълен работен ден така както следва по дейности;
Проектът предвижда ангажирането на 60 лични асистенти.
Изисквания за кандидата: За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст,отговарящи на следните изисквания:
- Безработни лица в трудоспособна възраст без да са добили право на професионална пенсия или каквато и да е било друга пенсия за ранно пенсиониране по реда на чл.68 от КСО.
- В добро психическо и физическо здраве и не осъждани
Продължителност на заетост: 18 месеца
Подбор на кандидатите: Интервю
Необходими документи за кандидатите за лични асистенти:
1. Заявление за постъпване на работа (по образец);
2. Документ за самоличност / за справка/;
3. Автобиография свободен текст или (СV по образец);
4. Документ за придобита образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент“ квалификация;
5. Служебна бележка от месторабота/ако кандидатът работи/;
6. Служебна бележка от учебно заведение/ако кандидатът учи/;
7.Пенсионно разпореждане /само за кандидат,който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст/
8.Копие от удостоверение за преминато обучение по операция „Алтернативи“, “Нови възможности за грижа“ и други по ОП РЧР 2007-2013 г.
Всеки кандидат прилага към заявлението си документите изброени по- горе.
Кандидатите за длъжност „Личен асистент“ могат да подават документите в сградата на Общината , ет. 9, стая 904 бул. България” № 2, гр. Пазарджик, от 01.04.2016 г. до 15.04.2016г. включително, от 09: 00 ч.- 12:30 ч. и от 13:30 ч.- 17:00 часа