Обявление относно подбор за следните длъжности: Управител, Рехабилитатор/кинезитерапевт, Социален работник, Логопед, Медицинска сестра, Психолог, Шофьор, Хигиенист по Проект ”Център за ранна интервенция – Пазарджик”
2090

ОБЯВЛЕНИЕ
Община Пазарджик, в качеството си на бенефициент по Проект ”Център за ранна интервенция – Пазарджик” – договор № BG05SFPR002-2.003-0161-C01, приоритетни оси: „Социалното включване и равни възможности”, Процедура чрез подбор на проекти BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г., ще осъществи подбор за следните длъжности:
1. „Управител” – 1;
2. „Рехабилитатор/кинезитерапевт” – 1;
3. „Социален работник” – 1;
4. „Логопед” – 1;
5. „Медицинска сестра - 1;
6. „Психолог” – 1
7. „Шофьор” – 1;
8. „Хигиенист” - 1
1. Длъжността „УПРАВИТЕЛ”:
1.1. Образование: завършено висше образование; образователно-квалификационна степен „бакалавър”; специалност: психология, социални дейности;
1.2. Професионален опит – не по – малък от 6 години; предимство: практически опит в управлението на социални услуги в общността и в изпълнението на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; да притежават комуникативни умения и умения за работа в екип.
2. Длъжността „РЕХАБИЛИТАТОР/КИНЕЗИТЕРАПЕВТ”:
2.1. Образование: завършена образователно - квалификационна степен „бакалавър” по специалността ”Рехабилитатор/кинезитерапевт”;
2.2. Професионален опит - не по – малък от 1 година; предимство: практически опит за работа с деца с увреждания; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип.
3. Длъжността ”СОЦИАЛЕН РАБОТНИК”:
3.1. Образование: завършено висше образование, образователно-квалификационна степен „бакалавър”; специалност – социални дейности, социална педагогика;
3.2. Професионален опит – не по - малко от 1 година; предимство: опит в работата с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства; добро познаване на нормативната уредба в областта на социалната сфера; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно решаване на проблеми; комуникативни умения и умения за работа в екип;
4. Длъжността „ЛОГОПЕД”:
4.1. Образование: завършено висше образование, образователно - квалификационна степен „бакалавър”/„магистър”; специалност: логопедия;
4.2. Професионален опит – не по - малко от 1 година; предимство: практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; да притежават комуникативни умения и умения за работа в екип;
5. Длъжността „МЕДИЦИНСКА СЕСТРА”:
5.1. Образование: завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра/фелдшер;
5.2. Професионален опит – не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности; предимство: опит при работа с деца от целевата група;
6. Длъжността „ПСИХОЛОГ”:
6.1. Образование: завършено висше образование; образователно-квалификационна степен „бакалавър”; специалност: психология;
6.2. Професионален опит – не по – малък от 1 година; предимство: практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; да притежават комуникативни умения и умения за работа в екип.
7. Длъжността „ШОФЬОР”:
7.1. Образование: завършено средно образование
7.2. Професионален опит – минимум 3 години; предимство: да притежава комуникативни умения и умения за работа в екип, отговорност при изпълнение на задълженията;
7.3. Свидетелство за управление на МПС, правоспособност за управление на МПС – категория Д;
7.4. Удостоверение за психологическа годност, удостоверение за професионална компетентност и карта за квалификация на водач на МПС за превоз на пътници, съгласно наредба 41 от 04.08.2008 г. на Министъра на транспорта, ДВ бр.73 от 19.08.2008 г.;
7.5. Да не е лишаван от правоуправление за употреба на алкохол и тежки ПТП;
7.6. Да удостовери, че притежава валидна карта за дигитален тахограф на водач – на основание Наредба № H-3 от 7 април 2009 г. за необходимите мерки за изпълнението и прилагането на регламент (ЕИО) № 3821/85 на Съвета от 20 декември 1985 г. относно контролните уреди за регистриране на данните за движението при автомобилен транспорт и регламент (ЕО) №561/2006 на Европейския парламент и на Съвета от 15 март 2006 г. за хармонизиране на някои разпоредби от социалното законодателство, свързани с автомобилния транспорт, за изменение на регламенти (ЕИО) № 3821/85 и (ЕО) № 2135/98 на Съвета и за отмяна на регламент (ЕИО) № 3820/85 на Съвета
8. Длъжността „ХИГИЕНИСТ”:
8.1. Образование: завършено средно образование;
8.2. Професионален опит – не се изисква; предимство: практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; да притежават комуникативни умения и умения за работа в екип.
І. Специфични изисквания към кандидатите:
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.
- Да не са лишени по съдебен ред от правото да упражняват професията.
- Отлична компютърна грамотност.
ІІ. Характер на работата:
2.1. За длъжността „УПРАВИТЕЛ”:
- Организира, ръководи и контролира цялостната дейност на Центъра за ранна интервенция – Пазарджик, при спазване изискванията на действащото законодателство, нормативните и поднормативните актове, регламентиращи този тип дейности;
- Разработва правилата за дейността на Центъра, изготвя всички необходими документи, предхождащи същинското предоставяне на услугите;
- Изготвя предварителни графици за работа на специалистите;
- Осъществява методическо ръководство и контрол на персонала на ЦРИ - Пазарджик по качествено предоставяне на услугите;
- Отговаря за отчетната документация на специалистите;
- Пряко ръководи и контролира дейността на ЦРИ – Пазарджик;
- Поддържа постоянен контакт с екипа за организация и управление на Проекта;
2.2. За длъжността „РЕХАБИЛИТАТОР”:
- Идентифициране на потребители на услугите и мотивиране за включване на потребители, включително чрез мобилна работа;
- Прилага разработената Методология за работа, свързана с профилактика и превенция на неправилната стойка, гръбначните изкривявания и плоскостъпието при децата в предучилищна възраст в детските градини на територията на община Пазарджик с цел профилактика на гръбначните изкривявания – сколиоза, увеличена лордоза и увеличена кифоза, корекция на неправилната стойка и спадането свода на стъпалата при подрастващите, което води до плоско стъпало;
- Изработва диагностика и оценка на моторното развитие на потребителите;
- Работи по изготвена от него програма за индивидуална работа и седмичен график;
- Извършва процедури, масажи и различни видове манипулации без и със помощта на предоставените му уреди;
- Дава съвети и препоръчва индивидуални комплекси с упражнения за провеждане в домашни условия;
- Участва в обсъждането и планирането на дейности в ЦРИ - Пазарджик;
- Организира и провежда здравни консултации и подкрепа на родители с деца от 0 до 7 г. под прякото наблюдение на педиатър;
- Участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта, с цел по-добра съвместна работа;
- Провежда рехабилитационни процедури с оглед максимално развитие на физическия потенциал на децата;
- Оказва помощ за семействата за деца с двигателни нарушения или с риск от развитие на децата; развиване на двигателни умения, профилактика на двигателните умения, профилактика на вторичните нарушения;
- Дава препоръки за адаптиране на средата към специалните нужди на детето;
2.3. За длъжността „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК”:
- Участие в мобилна социална работа в екип с цел идентифициране на потребители на услугата и мотивиране за ползването й;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране на услугите по Проекта;
- Участие в разработването на индивидуални планове на потребителите на услугата;
- Оказва необходимата подкрепа на семействата, които се обръщат към услугите по ранна интервенция;
- Коректно водене на необходимата документация и отчетност;
2.4. За длъжността „ЛОГОПЕД”:
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
- Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на Центъра.
- Участие в групи за работа с родители;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
- Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
- Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
- Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи, и създаване и поддържане на база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в ЦСВР - Пазарджик
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва;
2.5. За длъжността ”МЕДИЦИНСКА СЕСТРА”
- Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – идентифициране потребителите на услугите и мотивиране за ползване на услугата ”Ранна интервенция на уврежданията”, работа в екип;
- 2. Организиране и провеждане на здравни консултации и подкрепа на родители на деца от 0-7 г;
- 3. Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- 4. Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
2.6. За длъжността „ПСИХОЛОГ”:
- Идентифициране потребители на услугите /дейностите по Проекта, в който участва, и мотивирането им да ползват комплекса от услуги, предоставяни от ЦРИ-Пазарджик;
- Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
- Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи ЦРИ - Пазарджик;
- Оказване на подкрепа на персонала в детските градини на територията на община Пазарджик, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проектните дейности, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства във взаимодействие със социалния работник в ЦРИ - Пазарджик;
- Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групо по проекта, съобразно своята компетентност;
- Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
- Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
- Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на Център за ранна интервенция;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва;
2.7. За длъжността ”ШОФЬОР”
- Превозва потребители и специалисти по график на ЦРИ – Пазарджик;
- Следи за нормалната работа на МПС и спазва правилата за безопасност на движението;
- Води необходимата отчетна документация за пробега на автомобила и се отчита ежемесечно за средствата, изразходвани за гориво, смазочни материали и други консумативи за моторното превозно средство;
- Следи за безопасността, хигиената и противопожарната безопасност в превозното средство;
- Спазва Закона за движение по пътищата и правилника за неговото приложение;
- действие за провеждане на информационни срещи за представяне и мотивиране за включване в Център за ранна интервенция;
- Подпомагане на останалите специалисти в услугата при реализация на дейностите по отношение на връзката „специалист – семейство”;
- Участва и отговаря за безопасното транспортиране на потребителите до и от Център за ранна интервенция - Пазарджик;
- Оказва помощ на потребителите при посещенията им в Центъра;
- Участва в провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по Проекта;
2.8. За длъжността „ХИГИЕНИСТ”:
- Извършва почистване на определените работни помещения и общите части на сградите, в които функционира ЦРИ – Пазарджик, съгласувано с управителя на ЦРИ - Пазарджик.
- Следи за повреди и течове в помещенията и общите части и съобщава за това своевременно на управителя на ЦРИ - Пазарджик.
- Периодично зарежда с необходимите санитарно-хигиенни материали сервизните помещения.
- Изнася събраните отпадъци по определените за събиране на сметта места, като съблюдава те да не бъдат разпилявани.
- Проверява състоянието на работните помещения след приключване на работа на забравени включени електроуреди или кранове на вода, които са в състояние да причинят пожари и наводнения. При неизпълнение на това си задължение, носи отговорност за причинените вреди.
Основното месечно възнаграждение за посочените длъжности се осигурява по проект „Център за ранна интервенция – Пазарджик“.
III. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора, са:
- Писмено заявление за кандидатстване – по образец, за всяка вакантна длъжност.
- Автобиография - по образец, за всяка вакантна длъжност.
- Декларация - по образец.
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
2. Документите следва да се подават лично в Център за информация и услуги на гражданите на община Пазарджик – гише „Деловодство”, за проект „Център за ранна интервенция – Пазарджик” в срок до 17:00 часа на 14.12.2023 г. включително.
За въпроси и справки: тел. 034/402 241 – координатор проект
3. Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на Кмета на Община Пазарджик.
Подборът протича в два етапа:
- Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания, в тридневен срок от изтичане срока на обявлението;
- Събеседване в четиридневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списък на допуснатите до събеседване кандидати ще бъде публикуван на интернет страницата на община Пазарджик до 17:00 часа на 19.12.2023 година. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Събеседването ще се проведе от комисията по т.3 до 22.12.2023 г. след проверка на съответствията на представените документи и има за цел да установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността, за която кандидатства.
Извлечение от протокола с класираните кандидати ще бъде публикувано на интернет страницата на община Пазарджик до 17:00 часа до 29.12.2023 година.
Кметът на община Пазарджик сключва трудови договори с класираните кандидати, считано от 02.01.2024 г. със срок до: 26.12.2024 г.

Файлове: