Обявление относно подбор за следните длъжности: Логопед, Медицинска сестра и Психолог по Проект ”Център за ранна интервенция – Пазарджик”
248
МИНИСТЕРСТВО НА ТРУДА И СОЦИАЛНАТА ПОЛИТИКА
Програма „Развитие на човешките ресурси“
ОБЯВЛЕНИЕ
Община Пазарджик, в качеството си на бенефициент по Проект ”Център за ранна интервенция – Пазарджик” – договор № BG05SFPR002-2.003-0161-C01, приоритетни оси: „Социалното включване и равни възможности”, Процедура чрез подбор на проекти BG05SFPR002-2.003 „Бъдеще за децата“, Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027 г., ще осъществи подбор за следните длъжности:
1. „Логопед” – 1;
2. „Медицинска сестра - 1;
3. „Психолог” – 1
1. Длъжността „ЛОГОПЕД”:
1.1. Образование: завършено висше образование, образователно - квалификационна степен „бакалавър”/„магистър”; специалност: логопедия, специална педагогика или дефектология;
1.2. Професионален опит – не по - малко от 1 година; предимство: практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; да притежават комуникативни умения и умения за работа в екип;
2. Длъжността „МЕДИЦИНСКА СЕСТРА”:
2.1. Образование: завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра/фелдшер;
2.2. Професионален опит – не по-малък от 1 година в областта на здравните дейности; предимство: опит при работа с деца от целевата група;
3. Длъжността „ПСИХОЛОГ”:
3.1. Образование: завършено висше образование; образователно-квалификационна степен „бакалавър”; специалност: психология;
3.2. Професионален опит – не по – малък от 1 година; предимство: практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социални услуги за деца и семейства, здравеопазване, образование или социално включване на деца и семейства в риск; способност за планиране и организиране на дейността, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми; да притежават комуникативни умения и умения за работа в екип;
І. Специфични изисквания към кандидатите:
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.
- Да не са лишени по съдебен ред от правото да упражняват професията.
- Отлична компютърна грамотност.
ІІ. Характер на работата:
2.1. За длъжността „ЛОГОПЕД”:
- Проучване и анализ на индивидуалните потребности на децата с увреждания и родителите им, и насочване към подходящите за тях дейности и услуги, включително и чрез работа на терен и посещения в домовете им;
- Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
- Изследване на говорното развитие на всяко дете, насочено към услугата, като необходимите изследвания се провеждат използвайки формални и неформални методи на изследване на деца;
- Информиране на родители и специалисти относно особеностите на комуникационното развитие на децата, във връзка с конкретното увреждане и подпомагане на семейството за осигуряване на достъп до информация и ресурси, за подпомагане на говорното развитие на детето им;
- Участие в разработване и съгласуване на индивидуални планове за работа с децата и семействата, ползващи услугите на Центъра.
- Участие в групи за работа с родители;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за логопедични намеси, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
- Провеждане на дейности за развитие на комуникационните умения на децата за успешната им интеграция в различна среда;
- Направляване на говорните упражнения в домашна среда;
- Осъществяване на партньорство със семейството на детето с увреждане и подпомагане на семейството да идентифицира силните комуникативни страни у детето и страните, които се нуждаят от подкрепа;
- Провеждане на групи за консултация и подкрепа на родители относно говорното развитие на децата им;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали;
- Поддържане на пълни логопедични досиета на децата, с които работи, и създаване и поддържане на база данни на потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги в ЦРИ - Пазарджик
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугите, в които участва;
2.2. За длъжността „МЕДИЦИНСКА СЕСТРА”
- Провеждане на работа на терен, включително и чрез посещения на домовете – идентифициране потребителите на услугите и мотивиране за ползване на услугата ”Ранна интервенция на уврежданията”, работа в екип;
- 2. Организиране и провеждане на здравни консултации и подкрепа на родители на деца от 0-7 г;
- 3. Участие в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по Проекта, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- 4. Разпространение на обучителни и информационни материали сред целевите групи;
2.3. За длъжността „ПСИХОЛОГ”:
- Идентифициране потребители на услугите /дейностите по Проекта, в който участва, и мотивирането им да ползват комплекса от услуги, предоставяни от ЦРИ-Пазарджик;
- Участие при организирането и провеждането на мобилната работа в рамките на дейностите, в които участва;
- Провеждане на групови и индивидуални сесии за консултация и подкрепа на родители на деца относно особеностите на психичното развитие на децата, посещаващи ЦРИ - Пазарджик;
- Оказване на подкрепа на персонала в детските градини на територията на община Пазарджик, където има интегрирани деца от уязвими групи в изпълнение на проектните дейности, провеждане на индивидуална работа с тези деца и техните семейства във взаимодействие със социалния работник в ЦРИ - Пазарджик;
- Провеждане на групова и индивидуална консултация и подкрепа на целевите групи по проекта, съобразно своята компетентност;
- Разработване на програми и обучителни материали в рамките на своята компетентност за провеждане на групова работа с целевите групи по проекта;
- Обучение на родителите за прилагането на похвати за работа с детето, с цел създаване у него на умения за самостоятелен живот и за самоподготовката му в къщи;
- Създаване и поддържане на индивидуални досиета на децата, ползващи услугите на Център за ранна интервенция;
- Участие в периодични срещи с останалите специалисти от екипа на Центъра, с цел съвместна работа, подобряване на прилаганите методи и други;
- Участие в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите по проекта, включително и чрез разработване на информационни материали относно същността на услугaтa, в която участва;
Основното месечно възнаграждение за посочените длъжности се осигурява от бюджета на проект „Център за ранна интервенция – Пазарджик“, както следва: за логопед и за медицинска сестра – 1500 лв., за психолог – 1400 лв. Независимо, че всяка от обявените вакантни позиции е предвидена за цял щат, е допустимо и да бъде заета и на половин щат, при необходимост и желание от страна на кандидатите.
III. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
1. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора, са:
- Писмено заявление за кандидатстване – по образец, за всяка вакантна длъжност.
- Автобиография - по образец, за всяка вакантна длъжност.
- Декларация - по образец.
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
2. Документите следва да се подават лично в Център за информация и услуги на гражданите на община Пазарджик – гише „Деловодство”, за проект „Център за ранна интервенция – Пазарджик” в срок до 17:00 часа на 30.08.2024 г. включително.
За въпроси и справки: тел. 034/402 241 – координатор проект, тел. 0879 952 252 – Управител на ЦРИ – Пазарджик - г-жа Стаматова
3. Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на Кмета на Община Пазарджик.
Подборът протича в два етапа:
- Проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания, в тридневен срок от изтичане срока на обявлението;
- Събеседване в четиридневен срок след проверка на съответствията на представените документи.
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списък на допуснатите до събеседване кандидати ще бъде публикуван на интернет страницата на община Пазарджик до 17:00 часа на 04.09.2024 година. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Събеседването ще се проведе от комисията по т.3 до 11.09.2024 г. след проверка на съответствията на представените документи и има за цел да установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността, за която кандидатства.
Извлечение от протокола с класираните кандидати ще бъде публикувано на интернет страницата на община Пазарджик до 17:00 часа до 13.09.2024 година.
Кметът на Община Пазарджик сключва трудови договори с класираните кандидати за срока на изпълнение на Проекта, който към настоящия момент е до 26.12.2024 г. Предстои удължаване на Проекта.