Покана за набиране на ценови оферти за проектно предложение „Подобряване на процеса по разработване и прилагане на ефективни политики в община Пазарджик” на Община Пазарджик по Оперативна програма "Административен капацитет” (ОПАК), Приоритетна ос І
1008
П О К А Н А
за набиране на ценови оферти за проектно предложение „Подобряване на процеса по разработване и прилагане на ефективни политики в община Пазарджик” на Община Пазарджик по Оперативна програма "Административен капацитет” (ОПАК), Приоритетна ос І „Добро управление”, подприоритет 1.3. „Ефективна координация и партньорство при разработване и провеждане на политики”
Уважаеми Дами и Господа,
Във връзка с отворена процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПАК, община Пазарджик ще кандидатства с проектно предложение за подобряване на процеса по разработване и прилагане на ефективни политики в общината.
Съгласно изискванията на УО на ОПАК, бюджетът на проектното предложение трябва да бъде базиран на две индикативни оферти за всяка от предвидените дейности по проекта. С оглед на това, очакваме да ни бъдат предоставени индикативни ценови оферти за дейности по информация и публичност, както следва:
- 1.Ценова оферта за изработване на 200 електронни визитни картички на общината
Електронните визитни картички ще бъдат под формата на мини CD и ще бъдат брандирани по изискванията на ОПАК. Ще съдържат текст указващ, че са изработени по проект, финансиран от Европейския съюз и националния бюджет на Република България. Те ще съдържат флага на ЕС, названието “Европейски съюз”, логото и слогана на ЕСФ – “Европейски социален фонд. Инвестиции в хората”, името на Оперативна програма “Административен капацитет”, логото и слогана на ОПАК – “ОПАК. Експерти в действие”.
Информацията, която ще се съдържа във визитните картички ще бъде предоставена от Възложителя. Изпълнителят следва да я запише върху електронния носител в съответния тираж.
- 2.Ценова оферта за организиране на 2 пресконференции в гр. Пазарджик – една в началото за запознаване на обществеността с целите на проекта и една в края на проекта – за представяне на резултатите. На всяка от пресконференциите ще присъстват около 50 участници.
Изпълнителят трябва да осигури за всяка от пресконференциите:
- оборудвана с необходимата техника зала;
- кафе-пауза за всички участници;
- подготовка на презентация по подадена от Възложителя информация;
- електронни визитни картички на общината – на встъпителната пресконференция ще бъдат раздавани на присъстващите електронни визитни картички, които ще съдържат информация за общината и проекта, а на заключителната – електронни визитни картички с информация за общината, проекта и общинския план за развитие.
Моля да дадете цена за всяка от изброените точки по отделните позиции. Индикативната цена на услугата трябва да бъде посочена в български лева като единична и обща стойност (с и без ДДС)!
Моля да предоставите пълно наименование на кандидата, дата на издаване на офертата и подпис от упълномощено лице.
ПОДАВАНЕТО НА ИНДИКАТИВНА ОФЕРТА НЕ АНГАЖИРА ПО НИКАКЪВ НАЧИН БЕНЕФИЦИЕНТА С ИЗБОР НА КОНКРЕТЕН ИЗПЪЛНИТЕЛ, НИТО МОЖЕ ДА ПОСЛУЖИ НА ПОТЕНЦИАЛНИ КАНДИДАТИ ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА КОНКУРЕНТНИ ПРЕДИМСТВА В ХОДА НА ПРОЦЕДУРИТЕ ПО ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛИ!
Моля за подготовката на офертата да използвате приложената таблица:
Разход за информация и публичност |
Брой |
Единична цена без ДДС |
Обща цена без ДДС |
Обща цена с ДДС |
Организиране на пресконференции |
2 |
|||
Електронни визитни картички |
200 |
|||
Общо: |
Моля изпращайте офертите си по един от следните начини:
- по пощата на адрес: гр. Пазарджик, бул. „България” №2
- по имейл на адрес: [email protected]
- по факс, на тел.: 034/ 442495
Краен срок за получаване на оферти – 9 Април 2013г.
Благодарим Ви предварително за съдействието.