Обявление относно осъществяване подбор за позиция: 1 (един) социален работник за Областен екип по приемна грижа – Пазарджик (за краткост, ОЕПГ - Пазарджик), работно място: община Пазарджик (обхват на дейността: община Пазарджик и община Белово)
5004
О Б Я В Л Е Н И Е
Oбщина Пазарджик, в качеството си на партньор на Агенция за социално подпомагане, Дирекция »Анализ, административно и информационно обслужване», която е конкретен бенефициент по проект „Приеми ме 2015”, бюджетна линия BG05M9OP0012.003, ще осъществи подбор за следната позиция:
1 (един) социален работник за Областен екип по приемна грижа – Пазарджик (за краткост, ОЕПГ - Пазарджик), работно място: община Пазарджик (обхват на дейността: община Пазарджик и община Белово ) на осн. чл. 68, ал.1, т.3 от КТ
Съгласно утвърдения стандарт за натовареност един социален работник работи/отговаря за не по-малко от 12 приемни семейства с настанени в тях деца.
І. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА СОЦИАЛНИЯ РАБОТНИК ОТ ОЕПГ
Основни функции:
- Познава и прилага нормативната уредба в сферата на закрила на детето и в т.ч. услугата “Приемна грижа”;
- Изпълнява регламентираните с Методиката за условията и начина на предоставяне на социалната услуга „приемна грижа” дейности, свързани с предоставяне на услугата в условията на взаимодействие с ОЗД/ДСП;
- Изпълнява в срок всички заложени дейности съобразно план-графика на проектните дейности;
- Информира и консултира утвърдените приемни семейства относно възможностите за промяна на профила им, както и новите кандидати за приемни семейства относно грижи за деца до 3годишна възраст и за предоставянето на специализирана приемна грижа за: деца с увреждания; деца, непридружени бежанци; деца, жертви на насилие или трафик;
- Информира началник – екипа за необходимостта от предоставяне на подкрепящи услуги на приемните семейства и на настанените деца;
- Информира обществеността за същността и развитието на услугата „приемна грижа“;
- Поддържа връзка с други организации и институции, касаещи проблемите и потребностите на приемните родители и децата, настанени в приемни семейства;
- Отговаря за правилното и своевременно водене и съхраняване на цялата документация по случаите, за които отговаря, съгласно изискванията за информиране и публичност на Оперативна програма ”Развитие на човешки ресурси” 2014-2020;
- Участва в организираните обучения и супервизии за ОЕПГ;
- Участва при провеждане на екипни срещи;
- Спазва професионалната етика и съхранява професионална тайна. Не разпространява лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им;
- Познава и спазва Етичния кодекс на работещите с деца;
- Отчита своята работа пред Началника на ОЕПГ;
Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образователна степен: средно образование;
- Професионална квалификация: хуманитарна;
- Професионален опит: доказан професионален опит в дейности по закрила на детето не по-малко от 3 (три) години;
- Опит при изпълнение на проекти – предимство;
Специфични изисквания:
- Да умее да работи самостоятелно и в екип;
- Да умее да планира, да е комуникативен и инициативен;
- Да предлага решения на възникнали проблеми;
- Обективност на преценката;
- Да познава и да прилага законодателството, свързано със социалната услуга “Приемна грижа”;
- Да познава спецификата на работата, изискванията за информиране и публичност на Оперативна програма ”Развитие на човешките ресурси”;
- Да познава и прилага реда и начина за отчитане на проектните дейности, свързани с пряката му работа;
- Компютърни умения.
Длъжността ”социален работник” се заема чрез сключване на трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 68, ал. 1, т. 2 и т. 3 от КТ с Кмета на община Пазарджик.
Основното месечно възнаграждение се осигурява по проект ”Приеми ме 2015” и се определя в размер на 730,00 (седемстотин и тридесет) лв.
Кандидатите за посочената длъжност да са в работоспособна възраст и да не са придобили право на пенсия по възраст или стаж. При непостъпили документи от кандидати в работоспособна възраст ще бъдат разгледани и документите на кандидати в пенсионна възраст.
ІI. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора, са:
- Писмено заявление за кандидатстване – по образец;
- Автобиография - по образец;
- Декларация - по образец;
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.
- Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Информационен център на община Пазарджик – гише “Деловодство”, за проект ”Приеми ме 2015” в срок до 17.00 ч. на 08.02.2019 г. включително.
- Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Пазарджик, в която участват представител на РДСП Пазарджик и представител на ДСП Пазарджик.
- Подборът протича в два етапа:
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания, в 3 (три) - дневен срок от изтичане срока на обявлението.
- Събеседване в 4 (четири) - дневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списък на допуснатите до събеседване кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на събеседването, ще бъде публикуван на интернет страницата на община Пазарджик до 17:00 часа на 13.02.2019 г. В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Събеседването се провежда от комисията по т. 3 и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества, и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността, за която кандидатства.
След приключване на работата си комисията изготвя протокол с резултатите от събеседването и списък с класираните кандидати в 3 (три) - дневен срок от провеждането на събеседването. Извлечение от протокола с класираните кандидати ще бъде публикувано на интернет страницата на община Пазарджик.