Кариери

назад

Конкурс за длъжността Служител по сигурността на информацията – 1 /една/ щатна бройка към Община Пазарджик

446

ОБЯВЛЕНИЕ

 

ОБЩИНА ПАЗАРДЖИК, 4400 Пазарджик, бул.”България” № 2, на основание чл.14 , ал.1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № 86/ 16.01.2025 г. на Кмет на Община Пазарджик

 

ОБЯВЯВАМ  КОНКУРС :

 

За длъжността Служител по сигурността на информацията – 1 /една/ щатна бройка към Община Пазарджик

           

  1. Минималните изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията за заемане на съответната длъжност са:
  • Образователно-квалификационна степен – Бакалавър;
  • Област на висшето образование – Социални, стопански и правни науки;

(Професионално направление съгласно Класификатора на областите на висше образоване и професионалните направления, приет с ПМС №125 от 24.06.2002 г.)

  • Професионален oпит - 3 години;
  • Ранг – IV-ти младши;
  • Вид правоотношение – служебно;

 

  1. Специфични изисквания на органа по назначаване за заемане на длъжността:

- професионалният опит да е придобит в областта на териториалната администрация;

- завършен курс по отбранително – мобилизационна подготовка;

- разрешение за достъп до класифицирана информация;

- курс за първоначално обучение в областта на защита на класифицираната информация като служител по сигурността на информацията.

 

3.  Начинът за провеждане на конкурса:

- решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията; 

- интервю - събеседване.

 

4.  Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  • заявление за участие в конкурса съгласно приложение № 3 по образец /Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители/;
  • декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
  • копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
  • други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.

При представяне на копията се представят и оригиналите за справка.

При липса на някой документ от горепосочените, кандидатът няма да бъде  допуснат до следващ етап на конкурсната процедура.

Място и срок за подаване - Документите следва да бъдат подадени лично или чрез пълномощник /оригинал на нотариално заверено пълномощно/ в деловодството на Община Пазарджик, като преди това се представят за цялостното им комплектоване и запознаване с длъжностната характеристика и нормативните документи, които трябва да се ползват при подготовката за конкурса в „Човешки ресурси”, стая 208, етаж 2 на Община Пазарджик срок от 21.01.2025 год. до 31.01.2025 год. включително.

Документите може да се подават и по електронен път чрез електронна поща [email protected] , като в този случай заявлението и декларацията  следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.

 

5. Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса:

  • на таблото за обяви и съобщения на централния вход в сградата на Общината;
  • на интернет сайта на Община Пазарджик – www.pazardzhik.bg

 

Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:

*На основание чл. 14, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служител.

Основна цел на длъжността – Да подпомага кмета и ръководството на общината относно планирането, организирането, реализирането и контролирането на дейностите и задачите по защитата на населението и инфраструктурата при бедствия в Община Пазарджик; координиране на дейностите по отбранително-мобилизационна подготовка; да следи за спазването на изискванията на Закона за защита на класифицираната информация, правилника за прилагането му и на други нормативни актове, регламентиращи защитата на класифицираната информация; да спазва изискванията на Закона за защита при бедствия; организиране, координиране, възлагане и контролиране изпълнението на задълженията на служителите, които са назначени в изпълнение на Наредбата за дейностите и задачите по отбранително-мобилизационна подготовка и условията и реда за тяхното осъществяване.

Области на дейност на длъжността – Планира подготовката на населението в общината в готовност за работа в условия на криза или военно време;  Планира, организира и провежда превантивна работа за предотвратяване и намаляване на последствията от бедствия, аварии и катастрофи на територията на Община Пазарджик; Организира дейностите по защитата на населението при бедствия,аварии и катастрофи; Подпомага щаба за координация при спасителните и неотложните аварийно – възстановителни мероприятия;  Планиране, организиране, ръководене и контролиране на дейността за създаване, обработване, съхранение и защита на класифицираната информация в Община Пазарджик.

Преки задължения - Разработва и актуализира Общински план за защитата при бедствия на населението и инфраструктурата и провеждането на спасителните и неотложните аварийно-възстановителни мероприятия; Организира разработването на военно – временния план на Общината, неговото поддържане и коригиране, съгласно постановление на Министерски съвет; Актуализира състава на щаба по Общински съвет за сигурност; Организира и подпомага работата на общински щаб по спасително – неотложни аварийно – възстановителни работи; Актуализира информацията и картотеката на потенциално опасните обекти в общината; Организира носенето на денонощно дежурство и поддържането на системата за оповестяване на населението при възникване на кризи от военен и друг характер; Следи за спазването на изискванията на Закона за защита на класифицираната информация и на международните договори във връзка със защитата на класифицираната информация; Организация и провеждане на обучения на служителите от администрацията в областта на класифицираната информация; Изпълнява и други задачи, произтичащи от нормативните актове, които регламентират защитата на класифицираната информация и др.

Начина на определяне на размера на основната заплата съобразно изискванията за съответната длъжност и вътрешните правила на администрацията:

Наименование на длъжностите по КДА – Експертно ниво 4;

Длъжностно ниво по КДА – 8;

Ниво на основната месечна заплата - 19;

Минимален Минимален и максимален размер на основната месечна заплата определена за длъжността в степен втора на съответното длъжностно ниво – от 1077 лв. до 2500 лв.

Индивидуалния размер на основната месечна заплата ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата в Община Пазарджик.

Индивидуалните основни месечни заплати на служителите, които постъпват за първи път в Община Пазарджик и притежават определения с КДА минимален професионален опит, се определят в рамките на степен 1 от нивото на основната месечна заплата за длъжността.

Индивидуалните основни месечни заплати на служителите, които постъпват за първи път в Община Пазарджик и имат професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността, се определят, както следва:

при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с до 1 година - в рамките на степен 1 на нивото на основната месечна заплата за длъжността;

при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с от 1 до 7 години - в рамките на степен 2 на нивото на основната месечна заплата за длъжността;

при професионален опит, надвишаващ минималния за длъжността с над 7 години - в рамките на степен 3 на нивото на основната месечна заплата за длъжността.

 

*На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

Телефон за справки : 034/402 257 в отдел ПО - “Човешки ресурси”, дирекция ПО към Община Пазарджик.

 

 

ПЕТЪР КУЛЕНСКИ

Кмет на Община Пазарджик